Sevallaves İkili tarama testi yaptırmak ile yaptırmamak arasında kaldım siz neler düşünüyorsunuz kötü bişey duyarsam kafama takarım çevremdekiler yaptırma boşver diyo
asdfg3 Sevallaves ben yaptirdim sonuc guzel geldi ama 3 lu 4 lu vs düşünüyorum sadece detayli ultrason yaptiricam, acikcasi hepside cok pahali 🤦🏻♀️
Ceyduygu Sevallaves Ben yaptırmadım ilk oğlum da da yaptırmadım. Şuan ikizlere perinatoloji bakıyor gitmisken ultrasonda baktı sadece ense kalinliklarina. Kan isteseler vermeyecektim yinede herkesin kendi tercihi
deletedmom27371 Sevallaves canım bende yaptırdım benim biraz karışık oldu aslında kandan sonra bebeğimin ölçümü yapıldı bir sorun çıkmadığı için doktorum 3 ve 4lüye gerek yok dedi. Zaten testlerin bir doğruluk payı yok. Detaylı da ayak parmağına kadar görülüyor zaten birde onu yaptırıcam
herhangibirkullanici Sevallaves ben bir düşük yaptığım için bunda ikili ve üçlüyü hastane kendisi yaptı ücret vs ödemedim sonuçları güzeldi. Ayrıntılı ultrason için perinatolojiden randevu aldım ona da üniversiteye gidicem.
Sevallaves deletedmom27371 sağlıkla gelsin ❣️ evet kesin doğru diyemeyiz hiç bi teste ama en azından kontrol amaçlı baktırmak da iyi bişey sanırım
Nazlii__ Sevallaves ben yaptırdım ama 3 lü ve 4 lüyü yaptırmayı düşünmüyorum İkili testin doğruluk payı daha yüksek diye eğer bir sıkıntı var ise şimdiden kendimi hazırlarım diye düşünmüştüm çok şükür birşey çıkmadı
mihraveannesi Sevallaves valla ben yaptırmadım açıkçası doktorum da illa yaptır yaptırmazsan olmaz demedi saygı duydu
asdfg3 Sevallaves cogu yapmiyor ozelde yaptırın sonuc getirin diyor zaten once kadin doguma randevu bulmak gerekiyo o da şuan cok zor yani bulunmuyor