sumeyraballl Kızçeler sezeryan günü verilince o tarihte gidildiği gibi sezeryana alıyor mu doktor yoksa yatış yapıp 2 3 gün bekletiyor mu?
Sumeyye1234 sumeyraballl yok canım hangi gün dediyse ogün hastaneye girişini yapıp doğumunu yaparsın😂 benimde 2 aralık
sumeyraballl hamisanne_63 herkes ağızdan frkli birşey çıkıyor gün alınınca 2 3 gün yatiş yapıp bekletiyormuş doktor doğruluğu ne dir bilmyrm ilk doğumun olucak
sumeyraballl UmutsuzPolyanna bekletmiyor yani 37 haftalıkken hazırlık yapıcam gün vericem 38 de alırız dedi doktorum merk ettm o yüzden
hamisanne_63 sumeyraballl yok canım niye 2-3 gün boşuna yatış yapıp bekletsin ilk defa duyuyorum öyle bişey yok sadece önden tahliller ve covid testi için belki çağırabilir sonra gün verir o gün de ameliyat olursun zaten
sumeyraballl Sumeyye1234 Allah ım eli kulağında çok heycanlıyım günler bir an önce geçsin istiyorm 🙈 sağlıkla gelsin meleğin 🥰