Nazanypc kuzenim ebe ona gösterdim sancın çıkmış dedi bende doktor çok güzel dedi dedim o da hımm demek bebek hareketi iyi diye önemsmeedi dedi anlamadım ama ne demek o bi kaç kere yani tek değil ilk iyidi normal seyrinde ilerliyodu sonra kasılmam başladı 24 dklık nst de iki kere 100 olmuş 3 kere falan 60-80 arası sonra 2-3 kerede 40-60 profile sığdırabilsem atacaktım sığmıyor kağıt bakalım 10 gün sonra gel demişti doğurmadan gidersem ne diycek bakalm😂