Sibel_l3 bukusum folik asiti bıraktım 12den sonra elenatal 1 kullanmaya başladım onun içinde de zaten folik asit mevcut
Halime0638 bukusum 12.haftadan sonra elenetal2 ilacina geçtim icinde tüm vitaminler demir vs hersey bulunuyor doktorum ayrı ayrı ugrasmana gerek yok biz bunu tavsiye ediyoruz diye önermişti ve doguma kadar kullanabilirsin bittikce al dedi bende oyle yapıyorum 12 de basladim 27 yim hala ayni ilaca devam
Halime0638 Sibel_l3 canim neden 1 kullanmaya basladin doktorun 1 mi dedi normalde 12 dej sonra 2 kullaniliyorda o yüzden sorayim dedim
Halime0638 Sibel_l3 https://imgyukle.com/i/kqdbuc bak tabi yanlış yönlendirmeyim doktorun oyle dediyse onu kullan tabi ama elenetal1 hamilelik öncesinde baslanip ilk 3 ay kullaniliyor 12.haftadan sonra da 2 kullaniliyor bilgi vermek istedim
Zambak55 Sibel_l3 neden 1 canım bende folikasiti bıraktım 2ye başladım 1öncesi ve ilk başlarda diye biliyorum
Halime0638 Sibel_l3 işte oncesi ve süreci ama belli bi süreç çünkü 12 haftadan sonra gelisim artıyor ve vücudunun ihtiyacı da artıyor bu yuzden 2 sini cikartmislar zaten eğer doktorun da bisey demezse 2.yi almanı tavsiye ederim
Sibel_l3 Halime0638 bı sorarım ilk başta aklıma takıldı ama bildiği var dedim eksik vitaminin de çıkmamıştı tahlilde 10 gün sonra randevum var gidince sorcam belki yanlış vermiştir ayy
Sibel_l3 Halime0638 yazdım da doktora elenatal 2de sadece omega fazladan var dedi balık yiyebiliyorsan 1e devam et dedi
Sibel_l3 Zambak55 yok canım şimdi sordum elenatal 2de sadece omega fazlaymış karşılaştırdım gerçekten öyle balık yiyemiyorsan 2yi al dedi