Benim gelişmeyen gebeliğim oldu bebek bir türlü oluşmadı ilk gebeliğimdi iki özel hastaneye gittim incelenmesine gerek yok normal bir durum herkeste olabilir dediler ama devlet hastanesinde doktorum mutlaka kesenin patolojiye gidip incelenmesi gerekiyor dedi araştırma hastanesine yönlendirdi orada kürtaj olacağım ama burada okuyorum 2-3 kez bu durumu yaşamadan test yapmıyorlarmış doğru mu?