Cerenvebebisi benim de bugün 38+4, yarın kontrole gitcez ve muhtemelen benim de bebeğimin kilosu aşağı yukarı 4’e yakın, doktorum zaten kilosuna bakalım olmazsa salı alırız demişti nasıl bir tesadüf olmuş 😃 ben süt sağma pompası, hurma ve malt içeceği çantama koydum, ayva hoşafı yaptık ama ayrıca kayısı da yapmayı düşünüyorum sezaryen sonrası gaz problemi olmaması için. Yanıma küçük biberon koydum ama şırınga şeklinde olandan almalı mıydım bilmiyorum size bir şey dediler mi bu konuda?