igvescarim ben algomed hastanesine gidiyorum canım,geçen hafta gittiğimde sordum 2500 dedi doktorum,29 haftalıkken sordum ama bilerek de erkenden sordum ilerde artarsa böyle söylemiştiniz paramı öyle ayarladım demek için🤦🏽♀️🤦🏽♀️Ama tabi bi yandan da fiyat artar mı bilmiyorum haftaya tekrar gittiğimde soracam