gizzzy35 İkili tarama testim iyi çıkmıştı ancak bugün doktorum arayıp yaştan dolayı risk çıktı perinatolojiye yönlendireceğim dedi çok üzüldüm. Ağla ağla çatladım 17 haftalık hamileyim yaşım 31
Deletedmom177227 gizzzy35 biz ikili test bile yaptırmadık mesela perinatolog takipliyim, 12. Haftada sanırım ultrasonda baktı sadece gayet iyi görünüyo dedi. Siz kadın doğumu bırakın zaten perinatoloğa gidin. En ufak problemi görüp müdahale ediyolar. Ama bu tam teşhis değil bence. O yüzden canınızı sıkmayın. Çoğu kadın sırf bu risk yüzünden hamileliğini stresle gecirıyo cocuk bi doğuyo gayet sağlıklı.
Ceylin680 gizzzy35 canım paylaştığın kagittaki test detaylı USG değil yada 4 lü tarama deil.sadece 2lide çıkan hastalıklar .sizin kağıtta yaş riski yok .trisomi riski var.148 doğumda 1 ihtimal diyor.
Deletedmom177227 gizzzy35 yok ironi yapmak istedim ben de 31 yasındayım ve böyle yaşla ilgili saçmalık duymadım da 🤷🏻♀️ Ayrıca 2li den sonra direkt detaylıya girseydiniz ya… artık doktorlar bile 3lü 4lüyü çöp olarak görüyorlar 🤷🏻♀️ Perinatoloğa gitmeniz sizin açınızdan daha kaliteli olacaktır da yaş kısmı çok mantıksız geldi.
gizzzy35 Deletedmom177227 Bana da çok saçma geldi. Yani 35 yaş üzeri riskli oluyor genel olarak. Niye böyle oldu anlamadım. Fotoğraf yüklemeyi biliyor musunuz acaba? Testi yüklemek istiyorum
Deletedmom177227 gizzzy35 google a hızlıresim yazın orda yükleyin fotoyu, sonra kopyalayıp buraya yapıştrn
Acemianne0636 İkili tarama testini de yükler misiniz, oradaki risk oranınız kaçtı bu kadar fark çıkmış olamaz
BukCih Benim kaynanam 48 yaşında doğum yaptı onada down sendronomu çocuk engelli dediler aldır bile diyen oldu çocuk şuan 10 yaşında gayet sağlıklı hiç üzmeyin kendinizi yaşınız çok normal bence
gizzzy35 BukCih İnsanın elinde değil risk fazla çıkmış gibi görünüyor. Yani kolay değil böyle hamilelik geçirmek maalesef 🤷♀️
Deletedmom177227 gizzzy35 siz hiç bekletmeden gidin, hangi şehirdeyseniz oranın en iyi doktorunu bulun randevu alın, perinatoloji zaten özele giriyo, muayene ücretleri kadındoğumdan biraz tuzlu..yani 300-500 arası, size en iyi açıklamayı da onlar yapar.
cennet_kusum_ gizzzy35 ne kadar erken gitsen o kadar iyi perinatoloji yi bilmeyenler gerçekten korkuyor ama Bi gidip gördüklerinde keşke hep perinatoloji takip etse diyorlar Bn 4 ay boyunca kadın doğuma gittim kesinlikle hiç birşey görmediler perinatoloji ye yönlendirdi ler gittim ilk baktıkları ansa kızımın ağır kalp hastası oldugunu söylediler inanmadım Bn inanmak istemedim ama her türlü zorluğa kendimi hazırladım kızım doğdu ve perinatoloji de ki doktorlar ne söylediyse çıktı hiç korkma gözün kapalı git
Acemianne0636 İkili testte Kombine riskiniz 2499 da 1 çıkmış gayet risksiz gözüküyo, içinizi ferah tutun bence 20. Haftanızda detaylıya gireceksiniz zaten
Acemianne0636 gizzzy35 canım merhaba perinatolojiye gittin mi ultrason sonuçların iyi gelmiştir inşallah