Arkadaşlar merhaba tüp benek tedavisi ile gebe kaldım son sat 2 ekim ve ona göre 7+5 falan görünüyorum. Bugün kontrole gittim ama bebek 6+6 görünüyor 1 hafta geride dedi. Çok korkuyorum 😢 böyle bir şey yaşayan var mı? Varsa nasıl bir yol izlediniz? yardım eder misiniz ? Bebeğimi kaybetmek istemiyorum 😢