Kele-bekler1 merhabalar. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız. Ben ilk tüp bebek denememde hamile kaldım. Beslenmeme çok dikkat ettim. Havuç suyu, ilk 5 gün, günde bir dilim ananas, her gün yarım avakado, somon buğulama, kendi hazırladığım ilikli kemik sulu çorbalar, ev yapımı yoğurt, ilk iki üç gün nar suyu, bol sebze ve meyve tükettim. Belirti hiç aramayın. Benim ilk 6 gün hiç belirtim olmadı. 7 ve 8. Gün adet olacakmışım gibi ağrılarım oldu. 8. Günün akşamı kan testi yaptırdım ve pozitifi gördüm. Darısı inşallah size ve isteyen herkese olsun 🥰