yasemiinorhn Kızlaaarr bebekleriniz için hangi şampuanı kullanıyorsunuz ya da hangi şampuan tavsiyesi aldınız?
UmutsuzPolyanna yasemiinorhn oğluma ilk 2 yıl mustela kullandım sonra unibaby e geçtim başlarda bebeklik dermatiti vardı şimdi yine Mustela alırım kızçeme
Asyaveannesi36 yasemiinorhn ben tüm bakım ürünlerini losyon pişik kremi yağ şampuan mustela aldım ama eczaneden aldım 50 TL fazla olsun orijinal olsun Trendyol felan çoğu sahteymiş