Merhaba bugün doktora gittim 2 gündür kahverengi pembe arası lekelenmem ve sancım vardı.Henüz kalp atışı duymamıştık cumartesi çağırmıştı doktorumuz.Gece acildeki doktor ve bugün kendi doktorumuz malesef kalp atışı duyamadı :( kendi doktorum vajinal ultrasondan da baktı ve yok.Kürtaja yönlendirdi ama ben beklemek istedim 1 hafta daha.Burada 8 haftada duyanları okumuştum sadece ona binaen.Var mı başına gelen 7 haftada kalp atışı duymayıp sonra duyan acaba?