Bebegim00 Bebeğinize hangi ismi koyacaksınız hamişlerrr🥰🥰 Hepimiz sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım inşallah. Rabbim isteyen herkesi evlat sahibi yapsın. ♥️
hamisanne_63 Bebegim00 Aren Mirza Hazar Civan Ali Mervan Mahir Yiğit Deniz Ediz Renas Aras Mete Hangisini koyayım ben simdi 🥴 30 haftalık olduk hala isim yok
Merro deletedmom87894 hayırlısı olsun sanırım 2. İsmini kullanacak o yuzden mi urazı 2. İsme koydunız buyuk ihtiml bnde çift isimdüşünuyorum ama kararsızım
Semanurelkun asdfg3 bizim de listemizde var, etrafımda hiç gökçe isimli birileri yok nasıl oluyorlar acaba😌
Happymommy Feyza-nur MelekMervertlek Aras’ın manası ne ve nasıl bir çocuk? Bizde cinsiyyet belli değil ama çok istiyorum erkek olursa Aras/Araz koymayı
eminnee hamisanne_63 Eyvah eyvah 😅😅 Aras ve Ediz güzel bence düşünürseniz Çınar ismini de değerlendirin 😂
yarenaygk34 Haftada %90 erkek dedi doktorumuz. 16 da netleşir dedi. Bir oğlum var adı göktürk kız olsa gökçe koyacaktık ama bakalım erkek ismi daha bulamadık.
Mirket yarenaygk34 bana da 11. Haftada erkeğe yakın dedi şimdi 2 hafta sonra gidecez 16. Haftada bakalım ne dicek
hamisanne_63 eminnee Çınar oğlumun ismi 😍 bu da erkek ben aslında Hazar ı cok istiyorum cınar la da uyumlu geliyor bana ama eşim istemiyor Hazar ismini de 🤷🏼♀️😆
Avbmert38 Semanurelkun benim ismim gökçe. Sahsen cok memnunum. Anlami da cok guzel. Okul hayatim boyunca da hic cevremde benim ismimden olmadi. Bir kiz cocugu olarak mutluyum yani ismimden:) hatta kizim olsaydi gökçem koyacaktim ama oglum olacak Mert koyucam insllah
Fatma-mevadanis52 Semanurelkun kotu kalpli dar goruslu sinsi insan cocuguna bunu yapmamali 🤭 iyi bi gokce tanimadim henuz ama hayrlisi sizinki iyi olur belki ❤
gamzosgamzos Bebegim00 ilk kızımın ismi Ecrin Dua ikinci kızımın ismi Mihra Simay olacak Rabbim nasip ederse 😍
Aynur47 gamzosgamzos benim ilk gebeligim benimde kizim olacak insanin hayattaki en büyük sansi kizi olmasi
Gamze68777 gamzosgamzos çok güzel isimler bayıldımmmm zevkinize keske kızım olsa da koysam 🥰bana da bi oğlan ismi bulur musunuz? 🥺🙏🏻