-Arya- Arkadaşlar 9 ay su gibi hızlıca geçti de, şu son günler geçmiyoooor 🥺 Bir bana mı öyle geliyor? İlk doğumum, bebek tranvers geliş ve mecbur sezaryen olacağım, korku heyecan karışık hisler yaşıyorum ama kızıma kavuşmayı iple çekiyorum 🌸
Portakaldavitaminn -Arya- son 6 gün diyor ama hiçbir belirtim yok böle giderse 41leri görecez sanırım iyice daraldim artık gelsin istiyorum Gelen giden yok 🙈😄
-Arya- @Happy_001 Portakaldavitaminn kızlar en azından siz normali bekliyorsunuz 😂 keşke bende öyle olsaydım 🤷♀️🥺
Portakaldavitaminn -Arya- Umarim bekledigimize.deger ağrısız kimseler duymadan hemencik olur doğum korku stres yedi beni resmen 🙈
Happy_001 -Arya- benım catım dar normal yapamazsın dedı bana normal dı bı hafta oncesıne ıkı doktora gittim ıkısıde sezaryan dedı sızın nıye sezaryan