35SD28 Sinemmmmm58 ben şu an saatimi bekliyorum. Evet zor oluyor ama talepte bulununca size mesaj geliyor. Direkt randevu alabiliyorsunuz.
Sinemmmmm58 35SD28 cogu kisi talepte bulunmamis olabilir bakmayanlar gormeyenler olur diye actim postu
Sinemmmmm58 UmutsuzPolyanna aynen oyle gercektende kac gundur doktorun verdigi tarihe randevu almak icin bekliyorum daha yeni acmislar randevulari cok sukur
Emine_eymen Sinemmmmm58 doktorun dediği gün eğer imkanınız varsa erkenden gidip kayıt yaptırabiliyosunuz
efelinamoms Mhrsden şikayet oluşturduğunuzda size hangi tarihte hangi saatte yenileceğini mail olarak iletiyorlar
Sinemmmmm58 efelinamoms biliyorum eger bilmeyen anne adaylarimiz varsa diye actim bu postu zaten talep.olusturuyorum ben randevu acildiginda sms olarak bildirim geliyo.
efelinamoms Sinemmmmm58 Yok bu öyle değil daha önceden hangi tarihte sistemin açılacağının bilgisini veriyor ben 3 gün önce şıkayet oluşturdum 26sında randevuların açılacağını bildirdiler bende uğraşmadım gerçekten açıldı saatine kadar bilgisini veriyorlar
Emine_eymen Şehir hastanesine erkenden gidince randevuya gerek yok muayene olabiliyorsunuz bende ora gidiyorum hiç randevu almadım erkenden gidince oluyor yani
Sinemmmmm58 Emine_eymen sabah 7.30 da orda olmak gerekiyomus ben bebegm ve esimden dolayi erken gidemiyorum malesef mamakta oturuyorm
Emine_eymen Sinemmmmm58 hmm anladım cnm benimde oglum 3 yaşında ama eşim hastanede çalıştığı için servisle gidiyoruz metroyla geri dönüyoruz demetevlerdeyim bende
Emine_eymen Sinemmmmm58 7.30 Kayıta başladıkları saat ondanda erken gitmek lazım yoksa muayene için çok bekleniyor sanırım
Sinemmmmm58 Emine_eymen anladim canim muayene 9 da basliyor diye biliyorum sira icin 7.30 da burda olursaniz sira alabilirsiniz demisti bayan ama dedigim.gibi o saatte orda olmam cok zor