Zeynep4337 Arkadaş 38+4 günlük oldum.Geçen hafta 8 gün küçük demişti.Bugun 20 gün küçük dedi ve bebek dönmemiş.Sezeryan günü de vermedi.Benim gibi bi durum yaşayan varmı.Yada siz olsanız malardınız.
2-prensesannesiii Zeynep4337 38.2 de 2500 kilo doğdu kızım genel.olarak bir sıkıntı yoksa geri oLmasi önemli değil .
Hilal-_19 Zeynep4337 3 hafta gerilikle 38.haftada dogum yaptım sezaryenle cok şükür bebegm saglıklı gayette toparladı kendini sizde sag salim alırsınz inşallah kucagnza
Zeynep4337 2-prensesannesiii Başka bi sıkıntı yok Allaha şükür sadece 20 gün geri dedi haftaya cuma yeniden gidicem
Zeynep4337 Hilal-_19 Şuan 2700 kilosu bir haftadır hiç kilo almamış 20 gün geri ve ters geliş sezeryen de demedi doktorum.Amin inşAllah
2-prensesannesiii Zeynep4337 Hic korkma o zman. Doğunca hemen toparlar. Bana da sezaryen demedi normal doğum yaptım