Hanımlar merhaba bebeğim 36+2 olmasına rağmen 35+3 dedi doktor bir gidişimde önde gidiyo diğer gidişimde geride kalıyo nedenini hiç anlamıyorum beslenmem aynı ayrıca iki haftada sadece 100 gram almış doktor makinadan makinaya farkedebileceğini söyledi ancak ben daha fazla kilo aldım istiyorum şuan 2650 sizce neler yemeliyim ne yapmalıyım ayrıca kendimde 51 kilo başladım şuan 65 im