Pinaray0309 Merhaba 3 yıldır çalıştığım şirket iflas verdi ve işten çıkardılar şuan ne maaşım i nede Tazminatı mi alamıyorum ve hamileyim bununla alakalı hamileler 6 ay boyunca maaş alabiliomus sanırım bilgisi olan varmi
Nisann26 Pinaray0309 Bildiğim kadarıyla hamileyken seni işten çıkarıyorlarsa tazminat vermek zorundalar. Sgk yı arayın onlar tam bilgiye sahipler, sizi yönlendirirler
Fatma29 Pinaray0309 o zaman dava açacaksın ondan pek birşey çıkacağını zannetmiyorum bide çok uzun sürüyor. Ama yine de hakkınızı arayın davanızı acin