

Ben bunalrı kullandım hastanede pijama lcw zaten vardı sabahlığı aldım hem eğlenceli hemde acayip sıcak tutuyor. Doğum sonrası kullanım için çok rahat oldu cebinin olması da iyi oldu. İçime de tişört ve badi giydim her türlü kullanımda çok rahat ettim. Lohusa takımları bana hep ince geldi hastanede gördüğüm kadarıyla da hep iç belli eder tarzdaydı çoğu. İlk doğumdan sonra rahatlık ön plandaydı bende. İlk doğumda dantelli krem renk önden düğmeli takım almıştım yanıma ama hiç rahat edemedim kolları dantel olduğu için rahat sıvanmadı ince olduğu için heryerim belli oldu. Düğmeleri açıp bir kere emzirmedim hep yukarı sıvadım 😅😅😅 o da sabır işi yani.