incitanem16 Bugün kontrolümüz vardı hanımlar kalp atışını duyamadık 7+4 teyiz normalde. Muhtemelen Geç döllenme oldu 6.haftalık olabilirsin dedi. Ultrasonla baktı alttan muayne etti yine duyamadık 🥺 siz kaçıncı haftada duydunuz sizce normal mi
Sibel_l3 incitanem16 6+2de duyduk, olabilir geç duyulabilir kafanıza takmayın inşallah güzel haberler alırsınız
asdfg3 incitanem16 bazi doktorlar ilk haftalarda dinletmiyor 7 haftalikken dinletmeyip ultrasonda bak surda atiyor diye göstermişti, 11 haftadayken de dinlemistik
biaslanannesi1 incitanem16 canım bende 9 haftalık duydum ultrasinda duyamadi tedirgin oldum alttan bakınca duydu 2 3 gün geriden geliyormuş sıpa kendini strese sokma duyarsın hayirlisiyla
Asli0611 incitanem16 bende 8+4teyim benimde iki seçeneğim var ya geç döllenme yada boş gebelik kese 1 bucuk hafta önce göründü nokta kadar demişti o zaman doktor şimdi 1 cm e yaklaşmış bakalım içi dolacak mı bebek görülecek mi hayırlısı allahtan çok dua ediyorum sakın dualarını eksik etme bol bol dua et sende ptesi 9. Haftama giricem inşallah güzel haberler alırız🙏🏻
Asli0611 biaslanannesi1 9. Haftada duyduğunuZa göre geç döllenme falan mı oldı bebek kaçıncı haftada göründü
incitanem16 biaslanannesi1 bende öyle çok tedirgin oldum duyamayınca 🥺 doktor da öyle çok normalmiş gibi konuşmayınca
biaslanannesi1 Asli0611 3 gün geriden geliyordu yani 9 nisanda adet olmuştum doktorum onu 13 Nisan olarak değiştirdi
RaYaRY Gerçekten bu süreç çok zor kese görülecek mi dış gebelik mi diyoruz kese görülüyor içi dolu mu diyoruz sonra kalbi atiyomu annelik çok kutsal rabbim sağ salim kucagimiza almayi nasip etsin
Zehraspl incitanem16 6 da doktor gorur ama acmaz bebek kalp atisini duyunca strese girermis 8 yada 10 haftalikken dinletiyolar ben 10 haftalikken duymustum
Asli0611 biaslanannesi1 hee 3 gün önemli değil ya benim ilk gebeliğimde bir ara 2 hafta gerilemişti bebeğin gelişimi ama doğuma kadar toparladı hiçte adet tarihini değiştirmediler 🤷🏻♀️
Ilknur35 incitanem16 biz de duyamadık.7+3 teyim 2 ayrı doktor da kürtaj dedi.ben 1 haffa daha beklemek istediğimi söyledim.ama kahverengi akıntım ve sancılarım var napıcam bilmiyorum bebek de kese de çok iyi normalde 😢😢