asdfg3 Neseeli 6 haftalikken basladi 13 e kadar gecmedi prilam kullanmaya basladim, birakinca devam ediyor hala
ftmnr_drgt Neseeli Kiminin 6 ya da 8.haftasında baslyp 3 4 aya kadar devam ediyormuş, ben hic bulantı kusma yaşamadım hamileligim boyunca şuan 26+3uz kızımla son ayda da yaşayan varmış henüz olmadı bende de
ftmnr_drgt Neseeli çok teşekkür ederim , ilk kontrol 6+te doktor sormuştu varmı diye yok demiştim ikinci ko trolde 7+4te yeniden sormuştu yok demiştim şanslı ailelerdensiniz demisti henüz hic yasamadim inşallah sizde hemen atlatirsiniz🙏
Eses10 @Neseeli benim 4ay sürdü prilam kullanmış olmama rağmen şuan 5.ayımdayım dün yine kustum geçmişti ama arada yine oluyor 🙄
Halide_70 Hafta gibi başladı, iki kutu Prilam ile 12. Haftaya kadar devam ettim. Bıraktığımda bitmişti bulantım.
Srpriz_bebek İlk iki hamileliğimde olmadı ama bu üçüncü 5 de. Başladı 9 olduk çok kötü gidiyor prilam kullanıyorum günde 3 tane ona rağmen çok bulantı oluyor dua ediyorum biran önce bitsin diye
Damli Neseeli ilk gebeliğimde 6 da basladı 15 te bitti şak diye ama ikinci gebeliğim 7 de basladı 20 oldum hala devamke ilaç içmezsem ayakta duramıyorum hala pirilam dr kurtarıcım resmen
_FdmE_ 6 da basladi 21 haftalik oldum hala devam ediyor 😪 doktorum prilamin bagimlilik yapabilecegibi soyledi bugun emedur ya da metpamid kullan hapi degistirelim dedi nolacak bilmiyorum 🥺
_FdmE_ Neseeli malesef 😪 bende bir gun atip bir gun atmamayi dusunuyorum insallah doguma kadar surmez