Merhaba kizlar adetime 3 kala beta HCG yatırdım yani 22 Kasım’da 54.4 çıktı 24 Kasım’da tekrar test yaptırdım 111.4 çıktı sonra artış devam ediyor mu diye bu gün yani 26 kasimda test verdim bu günde 131 çıktı ben anlamadım ya gerçekten bı sorun var yada geç döllenme olmuş ve hala lekelenme felan yok aranızda bu durumu yaşayan varmı daha oncesin 2 düşüğüm var korkuyorum