Elsu26 Mest12 hafif sancıların var gibi görünüyor bende 34+1 haftalık hamileyim 3-4 gündür hastanedeyim günde üç kere bağlanıyorum nst ye sancı kısmı hep düz çıkıyor benim yani sancım yok ondan dolayı söylüyorum doktorun bir şey varsa söyler zaten 😊