Kızlar dün doktora gittim 16 hafta 3 günlük baya baktı bebiş fazla hareket etmedi çikolota filanda yemiştim ama doktor gec yemişsin dedi 😊 neyse 3 defa baktı kız gibi dedi ilk. Sonra evet kız dedi en sonunda kız tamam dedi. Acaba 1 ay sonra daha mı netleşir kesin kızmıdır. Kesin mi dedik evet kız dedi.