vbckmk doktorunun söylemesi gerek beni sezeryandan 3 gün sonra kontrole çağırdı dikişlere baktı bi sorun yoktu artık açık kalabilir dedi banyo yapıp korse takabilirsin dedi ama ben korktum 2 hafta sonra taktım tabi yanlış korse seçimi yüzünden rahat edemedim çıkardım bi daha hiç takmadım bu defa iyi araştırıp düzgün bi korse bulup takmak istiyorum yoksa göbek kalıyor malesef