blueberyy00 elfffglc ya canım.uzme kendini elbet hissedersin 22 ye kadar yolu varmış 16 da hissetmiştim ben ama bunyeyle alakalı biraz sanırım
blueberyy00 elfffglc oh ne güzel bak bebiş iyiymiş ben birazda zayıfmisim doktoruma göre ondan dedi normal erken hissetmen alakası varmı bilmiyorum ama
Sena51_2 elfffglc ben 14haftalikken pırpır hisederdin hatta doktoruma sordun yavaş yavaş hisederdin demişti net hareketi 22.haftafa baslar
Smyrayldrm elfffglc canm benim 3. Hamelelıgım ben bile 21+3 haftalıgım daha yenı yenı hıssedıyrm yanı sende hısedırsın bıran once ınslhh 🥰, 🤭