Sevinc1987 _ipekkkkk bizde 31 haftalikken 2150 idik sekerden dolayi cok büyük dedi dr inzülünü artir dedi simdi 34 olduk 2500 kg
_ipekkkkk Sevinc1987 Yaaa bana kilosu hakkında bişey demedi normal sanırım sadece 29+6 da gittim 30+6 ile uyumlu dedi 1 hafta önden gidiyor dedi sorun teşkil etmiyor dedi Suyu iyimiş elhamdülillah 🤲 Diyet ve insüline devam bakalm sağlıkla gelsin bütün kuzucuklar 🤲🌸
Sevinc1987 _ipekkkkk ne yiyorsun ben ne yesem yükseliyot artik sonlara dogru hormonlardan daha cok yükselirmis valla kahvaltidan önce bile 130, felan oluyo sonra 170 kadar cikyio
_ipekkkkk Sevinc1987 Benim açlıklar genelde 93.95.89 falan Sabah tokluklar 147.145.135.166 126 falandı Şimdi insüline başladım sabah tokluklar 159.160 karda 2 gündür Akşamlar zaten yüksek 174.165.184. insülin den sonra 171.163 falan çıktı Diyet yapıyorum ben diyetisyen liste verdi etleri genelde haşlama veya fırında ızgarada yapıyorum Sebze ağırlıklı yiyorum Pirinç patates abur cubur şeker hamur vs tüketmiyorum meyveyi sütle oda grla ölçüyorum
Hakandeniz Benim sabah açlık 95,98,96 çıktı tokluk 150,151,162,147 çıktı. Öğlen ve akşam tokluk 119,109,121,119 çıktı yüksek mi Sizce
_ipekkkkk Hakandeniz 150.162 Lee yüksek canm ben öğlen ölçmüyorum Sabah aç sabah tok aksma tok diye yazıyorum hepsini not alıyorum doktora gösteriyorum sonra
SssMk _ipekkkkk ben koldan yapamıyorum canım bacaktan dönüşümlü yapıyorum, benim ilk unsiline başlayınca düşüş oldu sonrası nda yine yüksek devam ediyor yarın gidicem doz ayarlamasi yapılacak büyük ihtimal
_ipekkkkk SssMk bacaktan geç etki ediyormuş ben ilk kez bacaktan yaptım sonra kola döndüm dönüşümlü yapıyorum günde 3 kez 4 doz arada düşüyor çıkıyor bakalım cihazımı bozuk dedim Perşembe günü B12 iğnem var saglikocaginda ölçüyormı bilmiyorum ama gidince hem cihazımdan hem ordan ölcturecegim ozaman belli olur cihaz doğrumu olduğu 🌸