Alp52 27. Haftada benim de açlık 95 çıktı bana da kadın doğumcum normal demişti ama takibinde olduğum endokrin uzmanı görünce yüksek buldu dikkat etmen lazım bebeğin büyümesiyle de bu değer yükselir dedi dediği gibi de oldu dikkat etmeme rağmen 32.haftada 100ü buldu ve insülin başlattı. Şimdiden şeker ve karbonhidrata dikkat etmenizi tavsiye ederim