Ebrukaratekee canım bende 20+5 im bi kaç gündür pıt pıt atmakar hissediyorum göbeğim de ama bebek hareketimi daha emin olamıyoru .ama 5 gün önce kontrolüm vardı doktorum 22. Haftayı bulabilir hissetmen ilk gebeliğin çünkü demişti.yani şuan hissetmiyorsan da normal