Rezan_korkmaz Sevda-3458 12 haftada ikili taramada erkek dedi bugün 14hafta +3 bebiş oturğu için göremedim dedi artık 16 hafada netleşir inşallah 🤗
Merro Nazlimom benımde aynı oldu sanırım erkek olunca hem tahmını kolay oluyor hemde sonuç değişmiyor🤗