Gebeligi boyunca.hiç ilac kullanmayıp sağlıklı doğum yapan varmı bebeğim 22 haftalik hamileyim ilk aylar bi kutu folik asit kullandim baska kullanmadim acaba bi sorun olurmu doktorlar vermiyor bende solemiorum.bebek bi hafta önde gelişiyor kilosda şuan 470 gram.uçlu tarama testi yaptim.herşey normal çıktı