Teoolya Kızlar daha öncede yazmıştım. Son adet tarihim 19 Ekim 20 kasım betahcg: 176 22 kasım betahcg: 280 26 kasım bugün betahcg: 451 çıktı. Sizce düşecek mi? Yoksa dış gebelik mi.. doktor 30 kasıma yeniden istedi
Rukiyeahmet Teoolya ayni durum bende de var canım stres yapma pazartesi bende kan vercem herşeyin hayırlısı rabbim yardımcımız olsun🤲🤲
esinnnnn1 Benim değerlerim de böyleydi bende çok kafaya taktım çok sıkıntı yaptım . Ama çok şükür şuan 14 haftalgz
MinnieMouse Teoolya minimum %60 artis beklenir. Cok dusuk degil canim. Progesteron da baktir mutlaka. Takip edilmesi gerekir. Icini ferah tut. Benim hcg 52-57-74-63-113 seklinde seyretti bunun sagliksiz oldugu netti mesela.
MinnieMouse Teoolya kimyasal olabilir diye kurtaj oldum, deger sifirlanmayinca dis gebelik oldugu kesinlesti. Erken haftalarda teshis etmek avantajli o yuzddn kurtaj yapildi. Yoksa dis gebelik ilerledikce risk olusturuyo.
MinnieMouse Teoolya ama sen bunu dusunme artisin gayet duzgun baska bi doktora daha gorun. Benim hcg artis seviyemde bile doktor kese yerlesmeye calisiyo olabilir daha cok erken takip edicez demisti ki iki gunde bir 52-58-74 ne demek. Senin hcg artisin kotu degil.
Teoolya MinnieMouse 3 doktorla görüştüm hepsi beklemede kalacağız dedi. Bugünkü kanım 451 çıktı. 4 gün önce 280di. Artış çok az ama var..
MinnieMouse Teoolya progestan verdi mi doktor? Kese tutunmaya calisiyo olabilir doktorun bana dedigi gibi. Fazla ayakta kalmamaya calis canim Allahtan hayirlisini dile. Saglikliysa devam eder kafana takmamaya calis.