Nurss34   Kızlar dün yukarıdakine yumurtlama değil denmişti,ama bugün yaptım daha da silik oldu . Acaba dün mü yumurtlama günümde demekki Herkeste kopkoyu olması gerekmiyor mu diye düşünüyorum ama bi yandan da neden kop koyu olmadı yumurtam az büyüyor acaba
[silindi] Nurss34 herkeste herşeyi çok biliyo zaten💁😂 bence yumurtlama olmuş ben de denemiştim ovulasyon testlerinden benim de yumurtlama olduğu zaman böyleydi hem ertesi gün solmuş baksana
[silindi] Nurss34 Rabbim en yakın zaman da versin inşallah ben de 2.5 yıllık evliyim 1 sene önce ameliyat oldum şimdi 2.5 aylık hamileyim
Nurss34 [silindi] ya çok sevindim ne kadar güzel bi duygudur bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah canımm 😘❤️❤️❤️❤️😍
[silindi] Nurss34 amiinn canım benim dünyanın en güzel duygusu bu valla Rabbim sana ve isteyen herkese nasip etsin inşallah❤️❤️💕💕