Rkycl Merhaba 39. haftaya giren Anne adaylari🙋🏽♀️ Durumlar nasil? Ben ödemle bogusuyorum ve bir de dogum korkusu sardi 🙄
Radiya Merhaba cnm bende 38+5 hamileyim doğurmak istiyorum artık ne zamana kadar sürecek artık bilmiyorum... sezeryan olurum diye korkuyorumm.