Kuzum okudum inşaallah sağlıkla gelir,ama öyle olmasa da onlar bizim emanetimiz.Rabbim ne isterse bize onu verir bizde başımız gözümüz üstüne der kabul ederiz.emin ol en sevdiğin çocuğun olacak bunları söylemek kolay size deme .bende kötü günler geçiriyorum.Benim ikili testinde yüksek riskli çıktı ben diğer testi yaptırmadım bile çünkü öyleyse yapacak hiç birşeyim yok Rabbimden gelen başım gözüm üstüne.Senin ikili testim nasıl çıkmıştı.