Melike03 Canım bende senin gibi saçma sapan şeyler yüzünden çok korkmuştum mecburi sezeryan diyince doktor ama hiç öyle değilmiş iğne yi vurduklarını anlamıyorsun bile bana dokunuş ve baskı hissedicegmı söylediler onlarıda yaşamadım sadece dikişlerim atılırken sıkıldım. İlk ayağa kalkarken hafif bir zorlanıyorsun ama o kadar olur beni ayağa kaldırdıktan sonra hiç oturmadim hep yürüdüm ne ağrım oldu ne birşey