mucizem42 Temmuzun 4 ünde kürtaj olmuştum boş gebelikten dolayı kizlar 5 ay sonra galiba hamileyim evde test yaptım çift çizgi çıktı test yaptırmak için pazartesiye kadar beklemm lazım dua edin bana aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum🙏
Sevi_l mucizem42 Allah hayırlısını kucağına almayı nasip etsin benimde dua ya ihtiyaçım var bende düşük yaptım tekrar hamileyim korkuyorum yine aynı olcam diye
mucizem42 Sevi_l o korku mahvediyor zaten 🙏Rabbim hiçbirimiz kucagini boş bırakmasın sağlıklı sıhhatli alırız inşallah🙏🙏
Gnz mucizem42 masallah bende bos gebelik gecirdim bu ay denedim adete 3 gün var bende dayanamayio sabah test yapicam siz adete kac gun kala yaptiniz yada adetiniz gecti mi cok sevindim sizin adiniza🥰
mucizem42 Gnz geçti canım adetim 3 gün gecikti ancak dayandım yaptım tEst ama doktora geç gidicem 7 inci hafta da gidicem test yaptıracak sadece kan testi vercem korkuyom
Gnz mucizem42 Korkma icin ferah olsun insallah bu sefer güzel geçer bende çok korkuyorum ama sürekli kendimi.motive etmeye calisiyorum
mucizem42 Gnz stres yapmamak çok önemli ama elde değil ki benim hamileligimi stres bunkadar geciktirdi olacak mı olmayacak mı diye
Gnz mucizem42 bu ayla beraber 7 ay gecti oncesinde de kimyasal gebelik gecirdim bu ayı değerlendirdim heycanla bekliyorum bakalim
sumeyraballl mucizem42 korkma güzelim boş gebelk çok nadir tekrarlayan birşey bende boş gebelk geçirdim kürtajın 5. Ayın da hamile kaldım kendiliğinden 2. Gebeliğim sağlıklı oldu 34 haftalığım şimdi 😊