Serrammm Bende 21 hafta 2. Gebelik bende de aynı durum 16 haftadan beri düzene girmesini bekliyorum ne yaparsam yapayım bazen saatlerce hissedemiyorum stres yapmak iyi değil ama merak işte
Aidabagiroffa Serrammm merhabalar .ben 19+3 haftaligim amma his edmiyorum yaa(( ilk gebeliym neden hiss edmiyorum bilmiyorum( serklaj yapdirdim yeni( uzaniyorum .amma bu haftalarda hiss edmemek ??
Fnen Aidabagiroffa ben ilk hareketini 19+4 te hissetmiştim ama daha geç hissedenler de oluyor tedirgin olmayın
Serrammm Aidabagiroffa ilk gebelikte 22.haftaya kadar hissedilmemesi normalmiş doktoruna sorunca gerekli açıklamayı da yapar geçmiş olsun
YelizSaygili Hissediyoruz ama insan daha sık bekliyor hele gün içerisinde neredeyse hiç hissetmiyorum bir an önce düzene girseydi :(