Pnrkskn Kızlar benim göğüs ucum var. Sizce göğüs ucu çıkarıcı ya da göğüs ucu Kalkan'ı vs almam gerekli mi. Yani göğüs için bir tek çatlak kremi almayı düşünüyorum yaralar olursa diye.
Tugcezhan Pnrkskn göğüs kalkanının ucunun olup olmamasıyla alakası yok, ucu kuru kalıyor kullandıgında yara olmasını engelliyor veya yara olduysa daha hızlı iyileşmesini sağlıyor. İçinde süt de birikiyor. Ucun varsa uç çıkarıcı almana tabiki gerek yok
Zeynepreyyan Göğüs kalkanı kullanmak iyi fakat göğüs ucu gibi oluyor silikon bebek emerken kullanılıyor . Birincisi bebek ona alışınca normal emmiyor diyorlar . İkincisi benim sağ meme ucu sıkıntılı iltihap almışlardı . Sağ meme ucu olmadığı için silikon meme ucu takayım öyle emsin dedim . Tek seferde yara yaptı kan geldi
Tugcezhan Zeynepreyyan bahsettigin şey gögüs kalkanı değil onunla bebegi emzirmen imkansız☺️ İstersen bi fotosuna bak internetten
Zeynepreyyan Tugcezhan ben iki şeyden bahsettim biri kalkan diğeri emzirmek için kullanılan. Göğüs kalkanı iyi dedim . İkisini de biliyorum siz yanlış anlamışsınız yazdığımı
Zeynepreyyan Tugcezhan göğüs kalkanına 40 lira verdim emzirmeye kullanılan silikon olan 5-10 lira bir şey