Nrnkymc06 ben memnunum ilk dogumumu da orda yaptım özel bir doktor tercihim olmadı normal polikliniğe gidiyorum. Gayet iyi ve ilgililer diğer hatanwlere bakaraktan cok çok iyi millet randevu bulamıyor perişan oluyor burda en azından doktor 20. Haftadan sonra randevu yazıyor sana direk o gün gidip muayene oluyorsun