Merhaba arkadaşlar, 4+2 haftalık benden kahverengi lekelenmeler geliyordu doktorum düşük riskin yok o hep gelir dedi ve bu progestan ilacını yazdı. Düşük olmaması içinmiş. Kullanmaya basladiktan sonra baş dönmesi ve çok uyku problemi yaptı sizlerde de oldu mu?