Ebrukaratekee Insallah hepimiz dogmumuzu kolayca atlatir evlatlarimizi kucamiza aliriz pasam bize suprz oldu 2018 ocak 25de evlendim 2018 araliktata insallah kucagima alicam pasami 😍
Pogacayanak Ebrukaratekee aralik sonu ya da en gec ocagin 4u prensesim kucagimda insallah🙏 iyi ki kis bidahaki yaz bebeğimle planlarm var😍😍
muhteriz Biz de insallah 6 aralıkta kavuşuyoruz kızımla. Biraz daha dişimi sıksam Doğum günüme denk getirsem keşke 😂 kış bebeği olan tecrübeli anneler var mı burda, ben ilk başlarda korkuyordum hasta ederim diye ama kışın daha kolay diyenler oldu
Ecrinimleyla muhteriz kışın daha kolay bence de ya yazın çok sıcak ve çok terliyorlar sonra çok sık hastalanıyorlar