Alessa 21 ci haftamdayim arada sancim oluyor oturdugumda popomnan rahmime vuruyor baska zamanlardada oluyor doktora 1 hafta once gitdim hersey iyi dedim agrilarim oluyor arada dedi sinirlerim cok bozulmus bu aralar sinire ilac yazdi ondan ola bilir dedi agrilar korkuyorum baska bir sey olur mu?bebegimin hareketleri falan iyi cok sukur ama
fyznrilter Birşey olmaz Allah’ın izni ile doktor iyi dediyse iyidir, sıkıntı stres yapmayın daha çok ağrınız olmasın, 😌🌸