Esra16 Rabazcan Devlete gidince hic birsey yapmiyorlar veya anca doktorundan izin kagidi alman gerekiyo anca o sekilde yapiyorlar ama ozele gidersen direk yapiyolar tabi doktoruna da daniş hangi haftandaysan yaptirabilirmiyim diye ben 6.ayimdaydim yaptirabilirsin dedi özelde yaptirdim
bebekkaradag Rabazcan Merhaba, ben de bir dönem çektim, dişlerimi fırçaladıktan sonra ağrıyan diş etime 2’şer tane karanfil koydum. Çok şükür ağrımı aldı🙏🏼 deneyin isterseniz...