operam çatalda yapmadı ki muayeneyi sedyede yaptı normal, korkmuyorum normalden sonuçta bebek geldimi gelmesin diye kendimi sıkmak yerine sancıda ıkındıracak psikolojimi bozan şey sezeryan , dediğim gibi bu doktorda o şekilde söylerse sezeryan olurum ayrıca herkesin psikolojisini bilemezsiniz, doktorun etkisi çok büyük psikolojimi etkiledi benimki direk elini soktuğu için belkide kastım jelde sürmedi hiçbseyde yapmadı, annem yok kaynanam yok bakacak kimsede yok eşim babam haricinde normal doğumun kolay olmadığını biliyorum ablamda gördüm zaten