tospikaskim ben ilk cocuguma yaptirdim down sendromlu riskli cikti amniyosentez yaptirmadim riski var diye hamileligim boyunca hep kendimi hazirladim down sendromlu diye ve cok sıkıntılı gecirdim cok şükür cok saglikli dogdu suan 31 haftalik hamileyim bunda hicbirini yaptirmadim enazindan hamileligimi keyifli gecirmek istedim oyle dogsa bile sonucta canimizdan bi parca bilip bilmemenin bi onemi yok bence dogduktan sonra insan canindan parcasini nasil yadirgar