annesi19 Çok yatma bebek karnına yapışır , dogumda zorlanırsın diyor kaynanam , böyle bir şey varmı gercekten mümkün mü?
Ozlemflz annesi19 tövbe bismillah. Bana da sabaha kadar uyuyamıyorum diye gün içinde uzansam. arayanlar çok uzanma bebek şişer diyorlar gerçekten şaka gibi 🤪
annesi19 mavi_kus Daha 8 haftalıgım , gece odama geldi , şimdilerde olurda biraz sonra bu kadar uyursan yapışır , dogurman zor olur tarif falan etti zor dogumları , maksat beni uyutmamak dimi bebek yapışmaz😅
mavi_kus annesi19 tamam hareketli olmak doğumu kolaylaştırır ama daha 8 haftaymış dinlenmekte fayda var. Bebek yapışması diye bir şey olmaz ilerleyen haftalarda yürüyüş falan zaten yaparsın
aras19191919 annesi19 benım kaynanamda bana şey demişti🤣 hani bebekler ilk doğduğunda kafasında şekil bozuklukları oluyor ya, karnını biyere mi çarptın demişti 🤣😂
Mrvsmt2502 annesi19 ilk trimesterde hem bulantı hem hormon etkisiyle günde 20 saat falan uyuyordum benimki iyice yapıştı o zaman yavrum 😂😂 Eskiler çok hareket et doğumun kolay olsun mantığındalar belki onu kastediyordur ama yapışmaz yani 😂😂
zeymoms annesi19 ayakta durursak aşağı mı düşer amuda mı kalkalım 😁 Tövbe tövbe cahiller ya hiç dinlemeyin bile he he deyin geçin bence 😁
Elsu26 annesi19 O zaman riskli gebeliği olan 9 ay boyunca tuvalet harici kalkamayan kadınlar nasıl doğuruyor 😂😂😂 daha neler duyacağız acaba