baysmeri benim kızım 35+4 Te doğdu 1 hafta küvezde kaldı eve geçtik emzirmeye başladım uyanmıyordu ayak altı gıdıklamayı burnu sıkıp uyandırmayı bende denedim sonra bende 2 saatte bir uyurken emzirdim hep gece de öyle uyanmıyordu hiç bende alarm kurup kalktım hep emzirdim yatırdım 1haftalık kontrole götürdüğümüzde sarılık vardı onunda etkisi vardı tabi uyanmıyordu ne yaptıysam günde 2 3 defa yarım saat 1 saat uyanıyordu uyuyordu tekrar 2 ay bende uyandırmadan emzirdim sürekli emdikçe karnı doydukça artmadan bitti sarılığı sonra düzene girdi tabi