Kızlar merhaba 😔 2 ay 9 günlük oğlum var ama inanın içimden geçti son zamankarda kolik bebek aynı saatlerde ağlar benm oğlan her saat ağlıyor 😔 1 2 haftadr böyle sadece kucağımda gögsümde uyuyor beşiğe öyle koyuyorum direk beşikte uyumuyor ama son günlerde iyice bir değişik olmaya başladı🤦♀️ pazartesi günü 2. Ay aşısını olduk ateşlenmedi çok şükür 🙏 o gün pek huzursuz da olmadı sayılır ama sonraki günlerden bu yana iyice azıttı🤦♀️ hele memeyi almamaya başladı yani sadece uyanınca alıyor uykuya geçerken de almıyor eskiden alırdı sadece uyanınca emiyor zateb maks 45 dakika uyuyor uyanıyor maks 2 saat oyanalıyor sonra uykusu geliyor memeye alınca feryat figan ortalığı yıkıyor dedm ki acaba meme reddi mi biberonla deneyeym onu da almadı dedm tamam tok olduğu için almıyor 🙏 mesela uykusu gelip daralıyor beşiğe koyuyorum tövbeler olsun feryat figan🤦♀️kucağıma alıyorum emzik veriyorum aluyor sanki meme emer gibi emziği emiyor🤦♀️ emziği çok veren birisi değilim yani uykuya dalarken veriyordum uykuya dalımca çekiyordum ağzından zaten kendi si de pek sevmiyordu midesi bulanıp atıyodu ama şimdi meme emeer gibi emince bu sefer ee bu çocuk aç diyorum 🤦♀️😂😂 ama çişi de yapıyor gegiriyor da vallaha psikolojim bozuldu 🤦♀️yani derdini anlamadı bir yeri mi ağrıyor napıyor🤦♀️ aşıdan önce nasıldı diye düşünüyorum vallahi hatrlamıuorum desem inanır mısınız resmen kafamı resetlemişler o derece kafam **doldu hani kıyas yapcam yapamıyorum ya 🤦♀️ ama aşıdan bir kaç gün öncede böyle yapıyodu 🤦♀️ oğlumun diş tomurcukları 40 ı çıkamadan önce vardı çıkmıştı 🤦♀️ üst ve alt iki dişin ama dün üst tarafın diğer diş yerlerş de belli tomurcuklaru acaba diyorum o yüzden mi huzursuz🤦♀️ acaba aç mı🤦♀️ ya da yalanıyor bu ara acaba bir çay kaşığı su mu versem çocuğa ya Allahım kafayı yicem bana bir şey söyleyin 🤦♀️🤦♀️🤦♀️