kbr-frk-ysf bende öyle acayip sinir oluyorum yakında bırakıcam bu uygulamayı kullanmayı Trendyol reklamı görmekten midem bulandı artık birde ses kapatma butonu da yapmamışlar acemiler de yani yaptıkları işte gecenin bir yarısı zırt diye reklam cikiyo sesi nasıl kapaticagimi şaşırıyorum aptalca bir olay her girip çıkmaya reklam da koymazsin yani insanları biktirmayin sogutmayin uygulamadan para kazanıcaz diye işi tamamen ticarete cevirdiniz platformun samimiyetinide sorgular olduk artık